خودرو باز

اخبار و اطلاعات خودرو دلخواه خود را در سایت ما جستجو کنید.

اخبار و اطلاعات خودرو دلخواه خود را در سایت ما جستجو کنید.

خودرو باز

bmw m2 2022

يكشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۶:۴۰ ب.ظ

 

بی ام و سری ۲ مدل ۲۰۲۲ به لطف گزینه های موتورهای قدرتمندی که دارد و همچنینگ هندلینگ تند و تیزش رتبه بسیار خوبی در کلاس خودروهای کوچک لوکس به خود اختصاص داده است.

 

جوانب مثبت و منفی بی ام و سری ۲

انواع موتورهای قدرتمند و چالاک.

هندلینگ تند و تیز.

 

سواری نرم و راحت.

 

پکیج خوب از آپشن های استاندارد.

 

فضای داخلی زیبا.

 

در مدل های کوپه صندلی عقب و صندوق عقب کوچک طراحی شده.

 

موارد جدید برای سال ۲۰۲۲.

 

مدل کوپه کاملاً از نو طراحی شده.

مدل کروک ، M2 و گیربکس دستی دیگر تولید نمی شوند.

 

بررسی اجمالی بی ام و سری ۲ مدل ۲۰۲۲

در حال حاضر بی ام و سری ۲ مدل ۲۰۲۲ رتبه سوم را در رده خودروهای کوچک لوکس بدست آورده است. در کل بی ام و سری ۲ ماشین خوبی است.

 

امسال مدل کوپه کاملا از نو طراحی شده است ، همچنین سری ۲ خودرا بعنوان یک خودروی لوکس اسپرت راننده محور نشان داده است. سری ۲ چهار گزینه موتور قدرتمند که شتاب سریعی دارند را ارائه کرده است. همچنین هندلینگ فوق العاده ای دارد که با بهترین های کلاس برابری می کند.

 

علاوه بر کوپه فعلی که اصلاح مجدد شده است، یک سدان جادار گرند کوپه نیز عرضه شده است، که صندوق عقبی بزرگ و فضای قابل استفاده خوبی در ردیف دوم را ارائه می دهد. این بی ام و از آپشن های کاربرپسند و کابینی لوکس بهره می‌برد.

 

قیمت ب ام و سری ۲ :

بی ام و ۲۲۸i گرن کوپه ۲۰۲۲ با قیمت پایه ۳۵۷۰۰ دلار ارائه می شود، کم‌هزینه‌ترین خودرو در بین مدل‌های این خودرو به شمار می رود. M235i xDrive Gran Coupe با قیمت ۴۵۵۰۰ دلار به فروش می رسد. قیمت کوپه سری ۲ بازطراحی شده از ۳۶۳۵۰ دلار برای مدل ۲۳۰i دیفرانسیل عقب و ۴۸۵۵۰ دلار برای M240i xDrive چهار چرخ متحرک است شروع می شود.

 

بی ام و سری ۲ مدل ۲۰۲۲ در مقابل سایر رقبا

بی ام و سری ۲ در مقابل سری ۳

بی ام و سری ۳ در خط تولید این برند بالاتر از سری ۲ قرار می‌گیرد، این خودرو در کلاس خودروهای کوچک لوکس رتبه خوبی به خود اختصاص داده است. بی ام و سری ۲ کوپه بازطراحی شده گزینه های موتور ۲۵۵ و ۳۸۲ اسب بخاری خود را از سری ۳ ربوده است. در حالی که سری ۲ دو موتور دیگر دارد که آنقدر قوی نیستند، سری ۳ دارای نسخه پلاگین هیبریدی و دو نوع M3 با عملکرد بالا است. با سری ۳ بزرگتر فضای ردیف دوم و صندوق عقب بیشتری خواهید داشت، اما هزینه آن نیز چندین هزار بیشتر از سری ۲ است.

 

باتوجه به قیمتی که برای سری ۳ پرداخت میکنید کیفیت داخل کابین فوق العاده است اما باز هم سری ۲ مقرون به صرفه تر است و قیمت پایین تری دارد ولی هر دو گزینه های خوبی هستند، در کل سری ۳ برای رانندگی روزمره راحت تر است و سری ۲ رانندگی سرگرم کننده تری دارد.

 

بی ام و سری ۲ در مقابل آئودی A3

همانند سری ۲ کوپه، آئودی A3 نیز به طور کامل برای مدل سال ۲۰۲۲ از نو بازطراحی شده است. A3 فقط بصورت سدان در دسترس است و مدل های کوپه و کروک ندارد ،A3 یکی از پایین‌ترین قیمت‌های پایه در کلاس را دارد، فضای داخلی شیکی دارد، آپشن های استاندارد فراوانی دارد ، صندلی عقب نرم و راحتی دارد، و میزان مصرف بهینه بنزین خوبی دارد. باتوجه به اینکه A3 عملکرد کلی مطلوبی دارد، اما به اندازه سری ۲ موتورهای قدرتمندی ندارد. موتور استاندارد ۲۰۱ اسب بخاری A3 کمی ضعیف است، بنابراین اگر شتاب سریع اولویت اول شماست، به S3 یا RS 3 که موتورهای پر شتاب تری دارند توجه کنید. اما اگر به دنبال یک خودروی لوکس با بودجه نسبی هستید، این آئودی انتخاب هوشمندانه تری است.

 

 

بررسی موتور بی ام و سری ۲ :

بی ام و سری ۲ چهار گزینه برای موتور را در اختیار شما قرار می دهد، دو موتور برای تمام سبک های بدنه: سه موتور چهار سیلندر توربوشارژ و یک موتور شش سیلندر خطی مجهز به توربوشارژ. همه موتورها خوب و پرقدرت هستند. کوپه ۲۳۰i و گرن کوپه ۲۲۸i به شتاب بسیار خوبی دارند، توربو لگ ندارد و به سرعت به پدال گاز پاسخ می دهد.

 

گرن کوپهM235i xDrive  از همتای ۲۲۸i خود پر انرژی تر است، اما بیشترین قدرت در زیر کاپوت M240i کوپه موجود است. این تریم تقریباً به همان سرعت مدل‌های M2 با عملکرد بالا است و یکی از اسپرت ‌ترین خودروهای لوکس دو در است که می‌توانید بخرید.

 

گزینه های موتور سری ۲

موتورهای پایه:

موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور. قیمت شروع از ۳۵۷۰۰ دلار (۲۲۸i Gran Coupe) شروع می شود.

 

موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۹۴ پوند فوت گشتاور. قیمت شروع از ۳۶۳۵۰ دلار (کوپه ۲۳۰i) شروع می شود.

 

موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با ۳۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۳۱ پوند فوت گشتاور. قیمت شروع از ۴۵۵۰۰ دلار شروع می شود (M235i xDrive Gran Coupe).

 

موتور توربوشارژ ۳.۰ لیتری شش سیلندر با ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۳۶۹ پوند فوت گشتاور. قیمت شروع از ۴۸۵۵۰ دلار شروع می شود (M240i xDrive کوپه).

 

پیشرانه: دیفرانسیل عقب استاندارد (کوپه) و دیفرانسیل جلو (گرن کوپه)؛ تمام چرخ متحرک نیز موجود است.

 

گیربکس: هشت سرعته اتوماتیک.

 

مصرف سوخت بی ام و سری ۲ :

BMW 230i کوپه ۲۰۲۲  برای شهر/بزرگراه به میزان ۹.۱/۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر تخمین زده می شود. که برای کلاس خودروهای لوکس عالی است.

 

۲۲۸i گرن کوپه دیفرانسیل جلو برای شهر/بزرگراه به میزان ۹.۸/۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر تخمین زده می شود.

 

در حالی که کوپه ۲۲۸i xDrive گرن ۲۲۸i xDrive گرن ۱۰.۲/۷.۱  لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر/بزرگراه و ۱۰.۲/۷.۱  لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر تخمین زده می شود.

 

هر دو مدل ۲۰۲۲ M235i xDrive Gran Coupe و M240i xDrive کوپه ۱۰.۲/۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می کنند.

 

سرعت سری ۲ :

سریع ترین مدل سری ۲، M240i xDrive کوپه اصلاح شده است که می تواند تنها در ۴.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. این آمار آن را همتراز با M2  مدل ۲۰۲۱ قرار می دهد که زمان اعلام شده صفر تا ۱۰۰ آن چهار ثانیه با گیربکس دستی یا ۴.۲ ثانیه با گیربکس اتوماتیک بود.

 

کوپه ۲۳۰i 2022 از صفر به ۱۰۰ کیلومتر را در ۵.۵ ثانیه می پیماید. زمان اسپرینت برای گرن کوپه ۲۰۲۲ تنها ۶.۳ ثانیه (۲۲۸i)، شش ثانیه برای (۲۲۸i xDrive) و ۴.۷ ثانیه برای (M235i xDrive) است.

 

کیفیت داخلی سری ۲ :

بی ام و سری ۲ کم‌هزینه‌ترین مدل خودروی این برند است، اما در داخل آن این افت قیمت احساس نمی‌شود. در داخل خودرو مواد از کیفیت خوبی برخوردار هستند و ساختار کلی آن از مواد درجه یک ساخته شده است. ممکن است طراحی آن در مقایسه با خودروهای رقیب آلمانی مجلل‌تر و کمی کم‌رنگ‌تر و کاربردی‌تر باشد، اما این در مورد اکثر خط تولید BMW صدق می‌کند.

اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و سیستم ناوبری سری ۲ مدل ۲۰۲۲:

فناوری داخل کابین بخش بزرگی از طراحی مجدد کوپه های سری ۲ است، زیرا اکنون با یک صفحه نمایش لمسی استاندارد ۸.۸ اینچی یا یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی اختیاری عرضه می شود. این به مدرن‌تر کردن خودرو کمک زیادی می‌کند و آن را با Gran Coupe که قبلاً این دو سیستم اطلاعات سرگرمی را ارائه می‌کرد، مطابقت می‌دهد.

 

همه سری ۲ ها دارای رابط iDrive BMW هستند که پس از یک مدت زمان کوتاه یادگیری ، استفاده از آن آسان است. علاوه بر صفحه نمایش لمسی، می توانید از یک دستگیره چرخشی بزرگ در کنسول مرکزی برای اکثر عملکردهای اصلی استفاده کنید. BMW همچنین دکمه ها و دستگیره های سخت متعددی را در پشته مرکزی برای سایر کنترل ها نگه می دارد.

 

آپشن های استاندارد سیستم مالتی مدیا : صفحه نمایش لمسی ۸.۸ اینچی، اندروید اتو بی سیم و اپل کارپلی، استریو با ۱۰ بلندگو، دو پورت USB، سیستم ناوبری و نقطه اتصال Wi-Fi.

 

آپشن های قابل انتخاب سیستم مالتی مدیا: صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، کنترل حرکتی اطلاعات سرگرمی و استریو صدای فراگیر Harman Kardon با ۱۶ بلندگو.

|

آپشن های استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای و آینه اتو دایم خودکار.

 

سایر آپشن های قابل انتخاب: کلاستر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، ورود بدون کلید مجاورتی، استارت از راه دور، مونروف یا مونروف پانوراما، روشنایی داخلی محیط و ضبط اطلاعات رانندگی.

 

قابلیت اطمینان بی ام و سری ۲ مدل ۲۰۲۲:

بی ام و سری ۲ دارای امتیاز پیش بینی شده ۸۳ از ۱۰۰ است. امتیاز اطمینان JD Power پیش بینی شده ۹۱-۱۰۰ بهترین، ۸۱-۹۰ عالی، ۷۰-۸۰ متوسط، و ۰-۶۹ منصفانه و کمتر از حد متوسط در نظر گرفته می شود.

 

آپشن های ایمنی سری ۲ :

آپشن های استاندارد کمک راننده:

سیستم هشدار برخورد رو به جلو.

 

سیستم نظارت بر نقاط کور.

 

سیستم هشدار خروج از خط.

 

سیستم تشخیص محدودیت سرعت.

 

سیستم ترمز اضطراری خودکار به جلو.

 

سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط.

 

سیستم تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار.

 

سیستم هشدار ترافیک متقابل عقب.

 

برف پاک کن های مجهز به سنسور باران.

 

دوربین دنده عقب.

 

سنسور پارک جلو و عقب.

 

آپشن های کمک راننده موجود:

کروز کنترل تطبیقی توقف و حرکت.

سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر.

 

سیستم کمک پارک خودکار.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی